12 Kasım 2010 Cuma

DURU'NUN BARBİE EVİ


Arkadaşımın 4,5 yaşındaki kızı duru için yaptığımız Barbie evi.Uzun zamandır arkadaşımla araştırıyoruz ölçüyoruz biçiyoruz.tek tek mattel ürünlerine bakıyoruz.Kimileri pahalı geliyor kimileri bizim beğendiğimiz barbie evine küçük.hiç abartmıyorum yaklaşık 2 ay boyunca aralıklı zamanlarla sürekli nettin başında evlere bakıyoruz,bu arada inanılmaz minyatür evler bulduk bize şahane fikirler verdi...

Eşim Rıfat TÜREN gitar yapımcı olduğu için sağolsun bir gece bize süpriz yaptı ve barbie evimizi getiri verdi.Barbie yatağını ve nevresimini becerikli teyzemiz, yaptı.mutfağını ve banyosunu eminönünden aldık.masası ve tüm bebekler orginal mattel gardolabımız ve diğer tüm meteryallerimizi başka yerlerden temin ettik.şuan hala daha eksiklerimiz var.perdelerimizi koltuklarımızı ve duvar kağıtlarımızı henüz yapamadık ama en yakın zamanda onları da yapıp evimizin bitmiş halinin resimlerini yayınlayacağız...

Eğer kız çocuğunuz varsa ve bir barbie evi yapmak istiyorsanız veee içindeki eşyaların ucuza mal etmek istiyorsanız mutlaka eminönündeki EKŞİOĞLU oyuncak'ı mutlaka ziyaret edin...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşşekür ederim paylaştığınız için.Bende oyuncak evler arıyordum.Hepsi çok pahalıydı.Yaz tatilinde böyle bir şey yapacakğım tekraar teşekkürler.

Didem Baycan dedi ki...

Merhaba, Barbie evine bayıldım. Elinize sağlık. Ekşioğlu Oyuncak Eminönü'nde nerede acaba? Tarif edebilir misiniz?

Didem Baycan dedi ki...

Merhaba,
Barbie evine bayıldım, elinize sağlık. Ekşioğlu Oyuncak Eminönü'nde nerede acaba? Tarif edebilir misiniz?

Gülden dedi ki...

Merhabalar,
Üzerinden uzun bir vakit gecmiş olmasına ragmen,belki barbie evinin ölçülerini saklamıssınızdır diye umarak yazıyorum : )) Kızımın da aynı mutfak malzemelerinden ve diger serilerinden var onların evin içine tam oturduklarını görüyorum.Ben de bir barbie evi yapma çabası içindeyken yaptığınız evi gördüm ve çok beğendim.Marangoza yaptırmak üzere ölçülerini ve planını paylaşırsanız çok sevinirim.