7 Kasım 2010 Pazar

Tatlı Göksu :)

Aslında göksuyla küçük müzisyenler bloğunu açmaya karar verdiğim de tanıştık.O da pınarın sayesine pınar kim diyecekseniz.Tubitak'ın her ay minikler için çıkarttığı bilim dergisinin çizeri.sevgili pınarın çizimlerinin sıkı takipçisi olduğumdan ve çok beğendiğimden ötürü kendisine rica da bulundum:) sağolsun o kadar yoğun ki bana göksuyu tavsiye etti.çok canayakın ve dost canlısıdır dedi:) mutlaka yardım edecektir....
Gerçektende öyle biri göksu sadece kendimi tanıtan bir mail attım o kadar hemen anladı benim ne istediğimi ve ÇİZDİ BİR OĞLAN BİR KIZ RESMİNİ....

sonrasında ne mi oldu?

Anne tuba pastacılık kurslarına gitti kendini yetiştirdi vee bir blog açmaya karar verdi.ama istiyordu ki şöyle hem cicili olsun hem pasta malzemeleri olsun hemde bu liste uzar gider....

sağolsun beni kırmadı vee harika bir resim daha çizdi..

iyi ki seni tanımışım:) teşekkürler göksu teşekkürler pino:)


aa bu arada bana doğumgünü söylüyorsun pastayı kargoya veremem ama:(((( sana harika kurabiyeler yollarım:))))))))

1 yorum:

gksk dedi ki...

nasıl olmuş görmemişim ben bunuuuo.O
♥♥♥