6 Eylül 2010 Pazartesi

ATATÜRK

uzun zamandır diğer arkadaş bloglarımı ziyaret edemediğimden sevgili öykünün başlatmış olduğu"ATATÜRK" paylaşımına ancak katılıyorum.lütfen kusura bakmayın...Atam sende kusura bakma...


İçimde yaşadıklarım düşüncelerim Atamı anlatmaya yetmiyor.Sadece bir kaç satır bir şeyler söylemek istiyorum.

Yıllarca din düşmanı olarak gösterilen Atam Şuan maalesef devletimizin başında olan inançlarını bile siyasi tuzaklarI için  kullananlardan daha inançlı bir insandı atam.sadece "BAĞNAZ" değildi.Onda öyle bir ilahi güç vardı ki,Çanakkale muharebesinde askerlerine "size ben taaruzu emretmiyorum ölmeyi emrediyorum" diyebilecek kadar imanla doluydu...

şimdi sorarım size sizcede tanrı tarafından gönderilen ilahi bir insan değilmiydi "O" o kadar yoklukta hangi güç bir ülkeyi düşman elinden kuratabilirdi...

Şimdikiler kendilerine ben müslanım ben dindarım diyemezler.imanla ilahi güçle alınan bu toprakları parsel parsel sattılar.ŞİMDİ HANGİSİ DAHA İNANÇLI?

1 yorum:

öykü dedi ki...

çOK TSK EDIYORUM BU ANLAMLI YAZIN
VE BU GUZEL KATILIMIN ICIN..

BU GUZEL TABLODA YER ALMAK ICIN HIC BI ZAMAN GEC KALINMISLIK YOK
HEPIMIZE
HERKESE ACIK BI KAPI VAR ORADA


SEVGIYLE BEKLIYORUM