19 Mart 2009 Perşembe

Çalışan Anne

Bazen özlemiyor değilim de hani,tozunu zımpara kağıtlarıı peşmurde hallerimi.gecenin bir yarısında işten çıkıp Shaft Rock bar'a gidişlerimizi yada bazen Nardis'te jazz dinlemeyi özlemiyor değilim hani.

Anıl 3 yaşına gelsin yuvaya başlasın işe dönerim diyordum ama uzmanlar 0-6 yaş dönemi önemli diyor.bende 6 yaşına kadar ertelesem mi diyorum sonra vaz geçiyorum şimdi 35 yaşındayım 6 yıl sonra 41 yaşında olucam:) ne bünyem kaldırır herhalde çalışmayı ne ruhum...

Bakalım ne olacak? zaman bize ne süprizler hazırlayacak! göreceğiz....

1 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Her anne aynı şey düşünür galiba. Ben çocuklarımda kaldım ve hiç pişman olmadım. Şimdi 24 ve 26 yaşlarında ve onlarla zaman geçirdiğimi çok çok seviniyorum. Bir iş ortamda olsaydım bukadar dolu bir hayat elde edemezdim.
Okuldan eve gelince onu karşılamak isteyeceksiniz. Neyse...benim fikrim bu.