10 Mayıs 2009 Pazar

Anneler Günümüze;


Küçücük bir bakışın
Çözer beni kolayca
Kenetlenmiş parmaklar gibi
Sımsıkı kapanmış olsun

Yaprak yaprak açtırırsın
İlk yaz nasıl açtırırsa
İlk gülünü gizem dolu
Hünerli bir dokunuşla

Hiç kimsenin yağmurun bile
Böyle küçük elleri yoktur
Bütün güllerden derin
Bir sesi var gözlerinin

"Yeni Türkü"nün yağmurun elleri şarkısı Oglumla benim şarkım
öyleki bana bu şarkı hep anılın o minik tombul ellerini
hatırlatıyor(sanki unutmuşum gibi)
oğlumun minicik kolları "anneciğim seni çok seviyorum"derken ki sıkı sarılışı bana en güzel anneler günü hediyesi olsa gerek:) yüzünde tatlı
gülümsemesiyle minicik elleriyle tuttuğu çiçekler kadar saf oğlum bana şimdiden muhteşem duygular tattırdı.Hepimiz bu gün ne mutluyuz değil mi?
hergünümüzün ve her anneler günümüzün mutlulukla geçmesi dileği ile,

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Hiç yorum yok: