11 Temmuz 2009 Cumartesi

Sibelsi ile Cihangirde:)



Bu sabah epey geç kalktık:( sibelsiyle buluşacağımız halde.Sibelsinin adı aslında sibel anılın yengesi:) ama biz öyle yenge,görümce gibi sıfatları sevmediğimiz için ve anılda annesi,babası gibi herkesin isminin sonuna si eklediği için sibele sibelsi diyoruz:))) neyse önce cihangirde kahve 6 isimli şirin temiz çalışanları sıcacık olan,kahvaltısı mükemmel bir işletme tam kelimeyle harikaydı.güzelce kahvaltımızı ettikten sonra biraz cihangir parkına gittik.fakat tam öğle sıcağı olduğu için parkta vakit geçiremedik:(sibelsinin arkadaşı olan selda ablanın evine gittik.kavun ve zeytin adlarında iki kedisi var.onlarla tanıştım onları çok sevdim:)daha sonra amcam bizi aldığı gibi evlerine götürdü.sibelsi ve amcamla güzel vakit geççirdim.ilk kez pizza,ketçap ve mayonez tattım.ketçabı sevdim ama mayonez ve pizzadan pek hoşlanmadım:)

Bugün sevdiklerimle beraber olmanın keyfini çıkardım.benden şimdilik bu kadarrrr görüşmek üzere...

dip sos:)sibelsi annemle beni çoook güzel ağırladı tekrar teşekkürlerrrrrr

4 yorum:

öykü dedi ki...

boyle pozıtıf bı gun gecırmenız benı d sevındırdı cok mutlu oldum
yuzun hep gulsun

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler öykücüğüm:-)hepimiz mutlu olalım

Mine dedi ki...

Hey Tuba,

Nerelerdesin, blogunda hiç güncelleme yok !!

Unknown dedi ki...

buralardayım güncelleme geliyorrrrrr:))))))))))