11 Kasım 2011 Cuma

ATAM'A ÇOK GÖRDÜLER...

Bu resmi özellikle seçtim sanki bana bir şeyler söylemek istiyor ATAM diyor ki, unutturma üstüne düşen görevi yerine getir!!!!

Bizler asla unutmadık unutturmayacağız desek te insanlar çoktaan unutmuşlar ATAMI 10 kasım da ne bir siren çaldı saat 9:05'geçe ne bir saygı duruşuUNUTTURDULAR!  5 yaşındaki oğlumun okulunda bayraklar yarıya inerek tören yaptık. havanın soğukluğuna aldırmadan! bayrağımıza bakarak hissederek hüzünle....topu topu 15 çocuk bir kaç öğretmen ve bir kaç veli ile  andık ATAMIZI! günlerdir anlatıyorum anıla 10 kasımda ulu önder ATATÜRK'ün vefatını ne büyük bir insan olduğunu.


Ama gördüğüm manzaralar karşısında artık şaşırmıyorum sadece UTANIYORUM onun ilkelerini yerine getirmedikleri için Atama çok gördüler bir Cumhuriyet bayramını kutlamayı birde onu Anmayı.Yazıklar olsun!!!

eskiden herşey coşkuyla kutlanırdı ölüm yıldönümünde bile insanlar hep bir ağızdan istiklal marşını söyler heryer sirenlerle inlerdi.öbek öbek insan topluluğu görürdük.hiç kıpırdamadan saygı duruşunda dururlardı.Ama şimdi herşey çok farklı.ve ben TÜRK ANNESİ olarak bu farktan memnun değilim unutturmak isteyenlere inat daha da sıkı sıkıya bağlıyım ilkelerime ve çocuğumu öyle yetiştirmeye devam edeceğim.. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...


2 yorum:

öykü dedi ki...

Bılıyor musun
Icım tıtrıyor boyle senın gıbı aydınlık annelerı gordugumde..

okulunuzda sıren calmamıs ya hani

artık gunumuzde
ne yazık kı
yok artık andımız okunmasın
yok bu sene cumhurıyet bayramı kutlanmasınları yasıyoruz..

butun bunların ıcınde
yenı nesıle Ataturk umuzu anlatacak ogretecek aydınlık ınsanlara cok ıhtıyacımız varken


Iyı kı varsın dıyorum sevgılı Tuba

Unknown dedi ki...

öykücüğüm

aileme çok şey borçluyum.en az onlar kadar Anıla faydalı olabilirsem ne mutlu bana:) bu arada "İSTİKLAL MARŞINI" öğretiyorum anıla şimdilik iyi gidiyoruz.blogtaki yazımı anıla da okudum bana ne dedi biliyormusun? anne ne güzel içten okudun çok sevdim bir daha oku.okurken gözlerine baktım şimdiye kadar verdiklerimi gözlerinde gördüm kalbinde hissettim.oğluma vatan millet ve en öenmlisi ATATÜRK sevgisini verebilmişim diye çoook mutlu oldum.

sende iyi ki varsın...