27 Ekim 2009 Salı

Eyvah ya...........

son zamanlarda iyice pimpirikli oldum! zaten değilmişim gibi...

Malumunuz "yeni gündemimiz" "DOMUZ GRİBİ"

Kendimce tüm önlemlerimi alıyorum ama yinede ya olursa deyip kendimi yemiyor değilim de hani! anti-bakteriyel jelimi aldım.Anıla durumu anlattım.Okuldan gelince ilk işimiz el ağız yıkanıyor.üst baş makinaya atılıyor.ellerine jel sürüyorum vs vs.bakkaldan ekmek alıyorum.eyvahh bozuk para!hemen onları sirkeli suya koyuyorum.Tam bir paranoyaklaşma durumundayım anlayacağınız.Bir yandan da sakınan göze çöp batar deyip biraz tevekkel olayım diyorum ama nerdeeeee:(

maalesef yuvaya başladığından beri geçmeyen bir burun akıntımız var.bundan dolayı da grip aşımızı olamadık:( bugün tüm gün boyunca tabana kuvvet bakmadığım eczane kalmadı yok yok grip aşısı yok! haklılar tabii sezon bitti.neyseki eşimin ezzacı arkadaşı yardımıma yetişti.yarın akşam elimizde olacak.bu arada yarın anılı dr götüreceğim.şu burun akıntısı alerjik olabilir mi diye çünkü arada bir öksürük te oluyor sanki birşeye alerjisi var gibi.bakalım göreceğiz yarın durumumuz ne:)

Arkadaşlar ben biraz korkuyorum açıkçası! bu bayram kimsenin elini öpmemeyi düşünüyorum,uzun bir süre toka yapmak bile istemiyorum.hatta bir müddet anılı yuvaya göndermesem mi acaba diyorum.

Sizler ne düşünüyorsunuz.Özlem,neslihan,ebru ve diğer arkadaşlarım bu konu hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çoook sevinirim.

Umarım bu grip meselesi sadece gündemi değiştirmek için yayılsın.Ama nette gördüğüm bir haber pekte öyle gözükmüyor hepimize kolay gelsin...


Geçtiğimiz haftalarda Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın domuz gribi ile ilgili önlem alınmaz ve gerekli aşılar yapılmazsa ülkemizde 21 milyon kişinin hastalanacağını ve 5 binden fazla kişinin de buna bağlı olarak hayatını kaybedebileceğini açıklaması ülkenin gündemine oturdu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Tuba,
ben önlem olarak henüz bişey yapmadım ama ilk iş eve soğan koymak olucak,belki size de komik gelebilir ama ben koyucam:))
bir de lavabonun yanına tuzlu su koyucam ve her fırsatta ağız gargarası yapıcam,tabi bunu toprak arasa nasıl yaptıracağım bilmiyorum :(
grip aşımızın 1. dozunu yaptırmıştık,sabah hastaneyi aradım, aşı kalmadı malesef dediler, 2. doz deyince hemen ok dediler,
bence domuz gribi aşısı vurulalım diye piyasadaki aşıları toplattılar mümkün değil ellerindeki aşıların bitmesi,
sağlıklı günler diliyorum,