18 Ekim 2009 Pazar

Tiyatro Zamanı...




Geçtiğimiz hafta bizim afacan tiyotroya gitti.Bu ikinci gidişi:) İlk'i ailecek ikincisi ise okulca:)bakmayın böyle anlattığıma salya sümük gönderdim oğluşumu:( Anıl görmedi tabii ağladığımı yoksa gider miydi acaba? sanki askere gidiyorda nasıl ağladım bir bilseniz eee biraz da evhamlı olunca göz yaşlarım durmadı.

Her neyse, eskiden yani kendi ailemle tiyatroya yada opera-baleye gittiğimizde en güzel kıyafetlerimizi giyerdik! hem sanata hem sanatçıya verdiğimiz değerden ötürü.Bende o gün anılı daha bir başka giydirdim.eşortman yerine V yaka baklavalı bir kazak ve kot pantolon,istiyorum ki Anılda tüm bu incelikleri öğrensin ve klas bir salon adamı olsun aynı zamanda.Diğer başarılarının dışında ileride böyle de bir Beyfendi olsun istiyorum.

Biz Anneler ne çok şey istiyoruz değil mi? ben şöyle bir anne değilim amaaan canım sağlıklı olsunlar da deyip geçiştiriveren!!!

Sağlıklı oldukları müddetçe her şeyi sorgulayan analiz eden başarılı ve bir o kadar centilmen bir çocuk,adam olmasını arzu ediyorum.İnşşalah ta o günleri göreceğim...

Hiç yorum yok: