11 Şubat 2009 Çarşamba

çook uzun zaman olmuş

kendimle başbaşa kalmayalı epey bir zaman olmuş.Özellikle de gece keyfi yapmayalı.Geceyi gündüzden farklı tutarım hep.Gece demek huzur sesizlik dinginlik ve müzik demek benim için.şuan o kadar huzurluyum ki özlemişim çok benle olmayı onunla konuşmayı...

smooth jazz dinleyerek günün yorgunluğunu atıyorum üstümden.

Bu gecenin diğer gecelerden tek farkı anıl yok:( gerçi 12 gibi bizde gideceğiz babanede kalacağız.

Anıl olmadığı için benle konuşabiliyorum yanlızlığımı yaşayabiliyorum.anıl bu saatlerde uyumuş olsa bile yine yanlız olmuyorum.yine benle beraber vakit geçiremiyorum.özlüyorum kimi zaman beni....neyse daha 2 saatim var şu ben-in tadını çıkartmaya....

2 yorum:

lilith dedi ki...

yanlız zamanlar..benimde en çok sevdiğim şey..
sadece caz dinlemem..:)hatta hiç müzik dinlemem, kendimi dinlerim çünkü. bir fincan köpüklü sade türk kahvesi... güzel bir kitap ve bir saatlik ben zamanı... kendime gelmeme yeter.):

Unknown dedi ki...

aynen öyle canım.müzik benim herşeyim...

gün boyu anılla çocuk şarkıları dinlemekten dolayı yanlılığımla başbaşa kaldığımda hemen cd'lerime saldırıyorum:)