10 Şubat 2009 Salı

babamla


Daha önce bahsetmişmiydim bilmiyorum ama PAZAR GÜNÜ BABA GÜNÜ babamla oyun oynamaya bayılıyorum. yeni aldığımız trenle epeyce vakit geçirdik babamla bana nasıl yapıldığını gösteriyor sonrada tekrar tekrar bozup yapıyorum ama babamla en çok oynadığım oyum özellikle tamir setlerimle annem bana many'nin tamir setinden aldı.babamla şakadan tamir yapıyoruz.ama pazar günü meltem teyzemlere gittik.ataşehirde oturuyorlar.annem babama arabada giderken 2 gündür ataşehire gidiyoruz diye bir laf etti.cumartesi de doğum gününe gidince ataşehiri ezberlemiş olduk:) neyse meltem teyze kiler odasının anahtarının bozuk olduğundan bahsetti.2,5 yaşındaki kızı Elifnur sürekli kilerliğe gidip ne var ne yoksa ortalığa saçıyormuş:( babamda meltem teyzenin çağrısını duydu ve kiliti tamir etti.bu sefer gerçek tamir yaptık babamla.gerçek pense,gerçek tornavida... babamı takip ettim ve istediği zaman aletlerini ona verdim.
bende çok mutlu oldum babamda meltem teyzede...

pazar günü yardımlaşmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu bir kez daha gördüm...

Hiç yorum yok: