19 Şubat 2009 Perşembe

Doğum günü hazırlıkları

geçen sene bu zamanlar yine içimi bir telaş sarmıştı.oğlum çocukluğa ilk adımını atacaktı.çok heyecanlıydım,anılın bana,benim anıla alışmam,gaz sıkıntılarımız,ek gıdalara geçiş...
çok zorlu bir dönemden geçmiş bu geçiş döneminin bitimini 1 yaş partisiyle kutlamıştık...

Bu sene geçen seneden daha farklıyım.anladım ki her geçen sene bir öncekinden farklı duygular yaşatacak bana.bu sene oğlum "küçük adam"olmuş.herşeyi benimle konuşuyor! dialoglarımız oldukça güzel:) bu sene o da heyecanlı herşeyin farkında.

balon alalım diyor süsleyelim diyor,arkadaşlarının isimlerini tek tek sayıyor.bunları duyan bendeniz oğlumunda konuşmasıyla birlikte heyecanım kat ve kat artıyor.çünkü,oda partiye hazırlanıyor...

şimdiden beynimin içi dop dolu,düzenlemeler,temizlik,alışverişler...

geçen sene arkadaşlarımıza boyama kitabı almıştık.her yaş grubuna farklı hediyemiz vardı.bu sene ki arkadaşlarımız çoğu aydaş bir iki büyük var.neyse anne hepsini halledecek.

bu sene ki doğum günümüzü de alnımızın akıyla halledicez...

3 yorum:

AskinAy dedi ki...

allah bagislasin canim bu yakisikliyi cok seker masallah,bende sabirsizlikla bekliyorum oglusumla diyalog kurmayi:)birkac biseyi ifade etme cabasinda gerci ya bu aralar bakalim artik:)sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler...

inşallah en yakın zamanda bıcır bıcır konuşur:)

Adsız dedi ki...

benim oğliş de konuşmuyor ama istediğini yaptırmakta üstüne yok.
nice senelere inşallah....