8 Şubat 2009 Pazar

Genlerimde Var :)

eeee insanın babası ve annesi müzisyen olunca bende ister istemez ilgi duyuyorum tabii:) en sevdiğim şey babamın işyerine gitmek.oradaki gitarlara bayılıyorum.annem beni ileride dükkana yollayacak.ama mesleği seçmemi istemiyor sadece hobi olarak yapabilirmişim.yada babama yardım olarak.
ben yandım elalemin kızı da yanmasın diyor(yani müstakbel eşim için:) babam geç geldiği için annem epey muzdarip.ee babam biraz erken gelse annem beni babama postalayacak tabii:) annemi epey yorum galiba:) ama olsun pazar günümüz BABA günü.haftanın 6 günü annemle oynayınca .annemde pazar günlerini BABA günü ilan etti.sabah kahvaltımdan tutunda tüm günkü ihtiyaçlarım buna gezmem de dahil babam yapıyor.olsun o kadar dimi:)

en sevdiğim şeylerden biride babamla gitar çalmak.babam kendi gitarını alıyor bende küçük gitarımı başlıyoruz şarkı söylemeye.beste bile yaptım şarkımın adı"kalalasu" ne demekse;)

Hiç yorum yok: