15 Şubat 2009 Pazar

Tiyatro Fiyasko:(

birkaç gündür hazırlık yapıyorum.bir sürü çocuk oyunu olan tiyatroları araştırıyorum.bu arada oğlumlada sürekli konuşuyorum."bak tiyatroya gidicez" "orada çok eğlenicez"gibilerinden.neyse ki en sonunda Yunus emre Kültür merkezindeki "ağustos böceği ile Karınca"adlı oyunda karar kılıyorum.öyle ki tiyatroyu aradım.oyun ve kostümler hakkında bilgi aldım.hıımm dedim bu oyun ona uygun.ama hiç te öyle olmadı!!!!

yakın bir arkadaşımız elif teyze ve 5 yaşındaki alper abi ile annem ben ve babam saat 12.30 da kültür merkezine gittik.oyun saat 1'deydi.neyse ilk kez karşılaştığım için alper abimle biraz zaman geçirdik.saat 1 oldu herkes salona girdi.ilk başlarda müzik falan çaldılar gayet güzeldi.oyun başladı.ağustos böceği olan abi çıktı önce hımım gayet iyi gidiyor.ardından 1 arı 1 kelebek geldi.herkes kışa hazırlandığını söyledi.

o esnada yerde biri yatıyordu.işte ne olduysa o zaman oldu:(ağustos böceği tilkiyi uyandırdı!!! birden biri büyük bir ses geldi.veeee bendeniz çığlık çığlığa bağırdım."sevmedim ben bunuuuuu"
herkes bana baktı.babam oğlum korkulacak bir şey yok desede annem beni kaptığı gibi dışarı çıkarttı.oyun sonunda elif teyzelere davetli olduğumuz için onları beklemek zorunda kaldık.onları beklerken tiyatronun resim sergisini gezdim.annemle dışarıda su birikintileriyle "şıp" "şıp" oynadık.tiyatronun tadını böyle çıkarrtım. :)

daha sonra elif teyzelere gittik.beraber yemek yedik ve bir sürü oyun oynadık.hamuu yaptık.saklambaç oynadık.alper abimin arabalrıyla oynadık.alper abi odasına girmeme izin verdi.benim için güzel bir hafta sonu oldu.
annem için ise tiyatro olayı tam bir fiyaskoydu.onun için biraz erteledik.Artık başka sefere...

yanımıza foto makinesini almadığımızdan fotolar babamın cep telefonunda kaldı.bir ara yükleriz.bugün o kadar yorulmuşum ki eve geldiğimizde hemen uyudum.yarın babanemlere gidicem.annem yine dişçiye gidecek.sonra yine görüşürüz.
hoşçakalın...

Hiç yorum yok: