8 Şubat 2009 Pazar

tatilde


Bu yaz epeyce hareketli geçti.efendim teyzem fransada yaşıyor iki tane abim var.isimleri ilker ve soner onları seviyorum.ilk önce düğün telaşımız vardı.abimler sünnet oldular.annem bu arada benide sünnet ettirmek istedi,hatta yeni doğan sünneti yaptırmadığından çok pişman oldu.ama öule bir dönemdeyim ki tam 18 aylığım ve bilinçsizce hareket ediyorum.annem sünneti göze alamadı.öyle çok araştırdı ki çan tekniğini falan öğrendi.ama yinede göze alamadı.şimdi 6 yaşıma kadar beklemek durumundayım.benimde bir şikayetim yok zaten:) okul öncesi sünnet işini halledicez.güzelde bir düğün yapacakmışız.eee tüm arkadaşları müzisyen oluncada epeyce eğlenceli olacağı kesin.zaten annemde babamda çok eğlenceli insanlar biz evde çok eğleniyoruz.

neyse,abimlerin düğün telaşını atlattıktan sonra dedemin tekirdağdaki yazlığına dinlenmeye gittik.annem bana havuz aldı simit aldı.hergün o havuzu doldurdu anneciğim.sabahları kahvaltıdan sonra dedem beni güneş banyosuna çıkarttı.sabah10-11 güneşine.sonra havuz keyfi öğlen yemeği,uyku -uykudan sonra tekrar havuz havuzdan sonra ikindi yemeğim ve yanında mutlaka kavun yada karpuz:) yemekten sonra 5-6 saatleri güneş banyosu,7,30 ta akşam yemeği saat 8 gibi doğru parka 9'a kadar 9,30 cuppa yatak ohh be ne kadar yorulmuşum:) gece 12 de bir biberon süt ve derin bir uykuya geçişşş

tatilde ki programımı anneciğim hiiç aksatmadan uyguladı.tatilde abimlerle çok eğlendim.başka kuzenlerimde geldiler.epeyce kalabalık yoğun geçti bu yazım.teyzem bu yıl da gelecek.şimdi daha da büyüdüm konuşabiliyorumda bakalım bu yaz onlara neler yapıcam.....

Hiç yorum yok: