7 Şubat 2009 Cumartesi

Partideki oyun ablası batuhan abimin yüzünü boyayınca bende dururmuyum hemen yüzümü boyattım.Banu teyzeden aferim aldım.normalde bu yaştaki çocuklar yüzlerini boyatmaya ilgi göstermezlermiş.sabit yerlerinde durmadıkları için ve korktukları için ama gördüğünüz gibi ben hiiiç korkmadım.

Önce biz gittiğimiz için ataberk ile biraz fazla zaman geçirdim.daha sonra diğer arkadaşlarım da geldiler.hepimiz oldukça eğlendik.en favori oyun balon püskürtmeceydi.
Özlem teyze site içindeki bir tesiste yaptı azra ve ataberkin doğum gününü yer büyük olduğu için epey rahat ettik ama ben yinede evde olan doğum günlerini daha çok seviyorum:) azranın ve ataberkin pastaları kurabiyeleri ve pasta üzerindeki şekerlemeler çok güzeldi."bende istiyorum banane"zaten ben ve doruk önce şekerlemeleri yedik.


size bahsetmiştim bu gün ataberk ve azranın 2 yaş doğum gününe davetliydik.parti güzel idi.oğluşum epey eğlendi.Engin amcası bol bol resmini çekti.şimdi önümüzde doruk'un doğum günü var.bakalım neslihan teyze bize ne sürprizler yapacak:)


Posted by Picasa

Hiç yorum yok: