16 Şubat 2009 Pazartesi

içimdeki çocuğa....

sabah sabah üzüldüm yine annelik güdüsüyle buram buram suçluluk duydum.sonra vazgeçtim yine.1 güncük olsun kendime zaman ayırmalıyım diye...

en sevdiğim şarkıları dinlemeliyim,
en sevdiğim filmleri tekrar izlemeliyim,
eğlenceli bir kitap okumalıyım.

elime mikrofon alıp şarkı söylemeliyim gene.sonra sıcacık bir kahve içmeliyim.akşam 8'e kadar bunların hepsini yapmalıyım.anılı babanesinden alana kadar...

sonrasında gece hangisini yaptım.hangisini yapamadım yazmalıyım size.

İÇİMDEKİ ÇOCUĞU MUTLU EDEBİLMİŞMİYİM DİYE...

hey çocuk kalk bunların hepsini yap.

3 yorum:

Neslihan dedi ki...

Bekliyorum merakla, hangilerini yaptın bakalım :)

Unknown dedi ki...

film seyrettim.yemek yaparken müzik dinledim:)
dolayısıyla şarkıda patlattım :) :)

kitap biraz okuyabildim.kahve içtim ama yanlız değil arkadaşlarımla

Unknown dedi ki...

anidenkızlar geldi.yanlız kalamadım ama sosyalleştim hehe:)